Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Pravilno vzdrževanje in uporaba maskote podaljša rok trajanja in jo ohranja v popolni kondiciji.

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

 

Pred uporabo:

Pred uporabo maskoto detajlno pregledamo in prezračimo…Morebitne nepravilnosti odpravimo. Kjer je potrebno in dovoljeno, polikamo.

Med uporabo:

Animatorje je potrebno poučiti, kako nositi maskoto, da jo ne umažejo in poškodujejo. Paziti je potrebno že pri oblačenju in slačenju. Maskoto in njene dele ne postavljamo na tla, hlačnic ne vlečemo po tleh med oblačenjem in slačenjem ipd. Med nošenjem se izogibamo ozkih vrat, prehodov ali sedanjem v avto, saj ko se bomo tlačili skozi, bo na maskoti ostala vsa umazanija. Izogibamo se oseb, ki v rokah držijo hrano ali sladoled. Ne dovolimo, da nas vlečejo za ušesa, rep, dlako…

Po uporabi:

Maskoto previdno slečemo, da je ne umažemo. Vse dele je potrebno OBVEZNO POSUŠITI. Maskote ne shranjujemo v plastični vreči. Maskote, ki imajo specifično obliko, je potrebno shranjevati tako, da ne bodo spremenile oblike. Najbolje je, da so obešene na stojalu. Prenašamo jih v zato posebej narejenih torbah, bombažnih vrečah ali kartonskih škatlah. Da bo maskota imela lep vonj in ne bo splesnela, dodamo nekaj sode bikarbone v embalažo za shranjevanje. Ne dvigujemo jih za štrleče dele (nos, ušesa, rep, lasje…) Pri transportu tudi pazimo, da je ne polagamo v umazan avto ali tiščimo v prtljažnik in pri tem poberemo vso mastno umazanijo z roba vrat. Če se je maskota med uporabo umazala, takoj reagiramo z Vanishem. Če je umazan del, ki se lahko pere v pralnem stroju, ga operemo na najmanjši možni temperaturi z malo pralnega sredstva in sode bikarbone. Peremo, ko je res kriza in čim manjkrat. Bodimo previdni, da ne operemo samo polovico pralnega dela maskote, ker bo drugače prišlo do barvnih razlik. Torej, če se umažejo hlače, z njimi operemo tudi majico.

maskote kontakt

Oblačenje in slačenje: Maskota se najbolj umaže med oblačenjem in slačenjem. Posebno previdni bodimo, kam postavljamo dele maskot, ker so vse površine ponavadi vsaj prašne. S sabo lahko imamo tanjšo odejo ipd, ki jo pogrnemo in pripravimo za maskoto. Na to odejo zložimo maskoto iz torbe in jo potem oblečemo. Tudi pri slačenju maskote ne postavimo kamorkoli, ampak trezno premislimo, da je ne umažemo. Oblačimo in slačimo se brez grobih potegov, ker bomo maskoto poškodovali. Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Kako naj se obnaša animator?  

Najlepša in najboljša maskota ni vredna nič, če je animator ne zna oživiti! Roke nikoli ne smejo viseti ob telesu, ampak morajo biti rahlo dvignjene in aktivne.   Animator vzpostavlja stik z ljudmi. Ko ga pogledajo, mora takoj reagirati z mahanjem in rahlim nihanjem maskote. Ljudje morajo dobiti občutek, da so maskoti všeč. Potrebno je doseči, da se človek ob srečanju z maskoto nasmehne. Včasih maskota povabi k objemanju!   Ko se maskota sreča z otrokom, veljajo vsa zgornja pravila. Maskota nikoli agresivno ne pristopi k otroku, ampak ga z rokami pozove, naj sam pride k njej. Mahanje z roko in malo plesanja delata čudeže. Če vidite, da otrok ni zadovoljen s srečanjem z maskoto in mu mogoče gre celo malo na jok – takrat stopimo korak ali dva nazaj, da se otrok sprosti.   Otroci radi maskoto božajo in se z njo objemajo. To jim dovolimo, vendar moramo biti previdni. Otroci imajo v rokah sladolede, lizike, hrano…v tem primeru se objemanju izognemu. Če nas vlečejo za rep, lase, ipd…odločno reagiramo in z dvignjenim kazalcem na roki zamahamo: Ne, Ne! Maskota ponavadi ne govori. Spregovori le v izjemnih primerih, ko gre za varnost otrok ali varnost maskote. Otroku lahko rečemo: Daj mamici sladoled, potem pa  pridi k meni. Animator naj bo seznanjen s pravili in naj tudi prevzame odgovornost za poškodbe in čistočo maskote. Vedeti mora, da je maskota dragocena in da mora biti v uporabi vsaj nekaj let.

 

M A S K O T T C H E N M A S C O T S M A S K O T E

mascots
MASCOTS

mascotNavodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

mascot
Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

mascots

Brali ste Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

Navodila za uporabo maskote

 

Sportmaskottchen  Maskottchen Fußball  Maskottchen für die Fußballmannschaft  Fußballmaskottchen  Basketball Maskottchen  Tennismaskottchen  Schulmaskottchen  Kindergarten Maskottchen  Vereinmaskottchen  Firmenmaskottchen  Verband Maskottchen  Anleitung zur Verwendung des Maskottchens

NOVO   DRUGAČNO   ZABAVNO   V NARAVI   BREZ VIRUSOV   BREZ RAZMAZANIH SMRKLJEV   CELO LETO   TUDI PONOČI

TABORI

Kako praznujemo pri nas?

ČARORIS

NAJEM BOŽIČKA

IZDELAVA MASKOT

11 let

12 let

13 let

14 let

BLOG

Pušn šank pr’ Tini

M A S K O T T C H E N  M A S C O T S  M A S K O T E

Tabori 2020

Simple site

Simple site Maskote – Simple site Mascots – Simple site Maskottchen

https://mascot-production.webnode.com/

https://maskote6.webnode.com/

https://maskottchen.webnode.com/

BRANCHENBUCH

Webwiki     Webwiki   Webwiki

pusn-sank-rojstni-dnevi  

najem-dedka-mraza   

najem-miklavza 

stric-tomi-rojstni-dnevi-za-otroke-celje 

najem-bozicka 

rojstni-dan-za-otroke-celje

pri-stricu-tomiju-rojstni-dnevi-za-otroke-celje

praznovanje-rojstnega-dne-za-otroke

otroski-rojstni-dan-celje

Kaj sploh je maskota in zakaj se jo splača imeti?

Maskota je lahko oseba, žival, predmet ali zgolj izmišljen lik, ki z namenom predstavlja neko skupino, klub, šolo, ustanovo, ekipo… Maskote se uporablja v potrošniških kampanjah pri promoviranju blagovnih znamk ali izdelkov, za razne večje športne prireditve. Maskota so danes že sinonim velikih športnih klubov, društev, najprepoznavnejših blagovnih znamk…

maskota-mik-celje

maskota-medved

maskota-kravica-agra-petrovicsi

maskota-agra-petrovicsi

maskota-storklja

Kako se naredi maskoto?

Proces nastajanja maskote gre skozi tri faze; ideja, dizajn in izdelava.

Če podjetje maskoto obravnava, kot integrirani del marketinških akcij in odnosov z javnostjo je priporočljivo, da se za akcijo z maskoto odloči načrtno in premišljeno. Animatorska ekipa je nepogrešljiv del take dobro načrtovane in koordinirane akcija.

zivalske-maskot

maskota-mestna-plaza-laguna-ljubljana

maskota-morski-konjicek

maskota-zaba

Pri izdelavi maskot se uporablja materiale najboljše kvalitete iz Slovenije in tujine. Kvalitetna izdelava in izbira dobrih materialov podaljšata njeno življensko dobo, saj maskota ni igrača za enkratno uporabo. Čas izdelave skice in maskote same je odvisen od zahtevkov stranke. Načeloma se jo izdela od 1 do 6 tednov. Vsaka maskota je v bistvu umetniški izdelek, ki utrjuje zastopano blagovno znamko. Naročim in dobim svojo maskoto!

maskota-slon

maskota-korencek

maskota-povodni-moz

zivalske-maskot

maskota-zmaj

maskota-tiger

maskota-kameleon

maskota-sika

Ker se ljudje z maskotami radi slikajo in snemajo, in to potem delijo na družabnih omrežjih je skrajni čas, da si omislite in naročite svojo maskoto. Z idejo ali brez idej vam bodo o pravi ideji, izdelavi, ceni in promociji podrobno svetovali strokovnjaki s tradicijo.

zdelava in prodaja maskot za marketinške kampanje, za klube, šole, maskote za animacijo in prireditve doma in v tujini!

Kaj pravzaprav je maskota in zakaj jo je vredno imeti?

V osnovnem smislu je pri oblikovanju in trženju maskota lik, poosebljena podoba, ki postane simbolična predstavitev blagovne znamke, podjetja ali celo javne osebnosti. Izraz izvira iz francoske besede “maskota”, ki pomeni srečni čar.

zivalske-maskot

maskota-schengy

maskota-za-vrtec

maskota-kozel-kozlicek

maskota-tajfunko-tajfun

maskota-vodni-stolp-brezice

maskota-winx

maskota-aluminko-talum

Postopek ustvarjanja maskote gre skozi tri faze; ideja, oblikovanje in izdelava.

Maskote, imenovane tudi znaki blagovne znamke, služijo kot ambasadorji podjetja ali izdelka. Lahko so ljudje, živali ali predmeti. Maskote se uporabljajo že dolgo, a internetni svet in družbeni mediji so jim dali novo življenje. Zdaj so znaki blagovne znamke bolj priljubljeni kot kdaj koli prej.

To je še posebej pomembno v današnjem konkurenčnem poslovnem svetu, v katerem organizacije nenehno iščejo nove načine za povezovanje s svojim občinstvom in ustvarjanje korporativne zgodbe, ki so jo stranke pripravljene kupiti.

maskota-hrcek

maskota-snezak

maskota-hmeljko

maskota-mornar

maskota-sova

maskota-pes

maskota-sladoled

Beseda “maskota” izhaja iz francoskega izraza “maskota”, kar pomeni čar sreče. Beseda je bila prvič zabeležena leta 1867, popularizirana pa je bila z opero ‘La Mascotte’, izvedeno decembra 1880. Nato je vstopila v angleški jezik leta 1881. Francoska beseda izvira iz sodobne provansalske ‘mascoto’, kar pomeni kos čarovništva, čar, amulet – ženski pomanjševalec „masko“, kar pomeni čarovnica. Beseda verjetno izvira iz pozne latinščine ‘masca’. V starih časih so besedo maskota povezovali z neživimi predmeti, kot so pramen las ali figura na jadrnici. Toda od začetka 19. stoletja in do danes je izraz najpogosteje povezan z živaljo za srečo..

 

Športne organizacije so začele uporabljati živali kot maskote za dodatno zabavo gledalcev. Sprva so športne ekipe na igre prinesle prave žive živali. Večina teh živali je bila plenilci, za katere se pričakuje, da bodo rjoveli in prestregli strah v srca njihovih nasprotnikov.

 

Preobrazba živih živali in dvodimenzionalnih fantazijskih maskot v sodobno tridimenzionalno raznolikost je sprožil izum Muppetov v poznih šestdesetih letih. Te lutke, večje od življenja, so predstavljale nov medij pri razvoju in uporabnosti maskote: srčkane in dotične korporativne veleposlanike. Korporacijska podjetja so spoznala tudi, da lahko maskote ponujajo velik potencial zunaj športnih področij. Če pogledamo okoli v vsakodnevnem okolju, lahko opazimo več primerov. Sprejetje Muppet podobnih maskotov se je izkazalo za velik uspeh v smislu odnosov z javnostmi in trženja. Ta uspeh je hitro spodbudil druga podjetja in športne subjekte, da ustvarijo svoje maskote, kar jim je prineslo tudi uspeh. Posledično mnoge organizacije zdaj menijo, da so maskote orodje za odnose z javnostmi, ki jih je treba imeti.

maskota-aquafresh

maskota-krava-agra

maskota-rokovnac-rokovnjac

maskota-cebela

maskota-cebela

maskota-veselko

rojstni-dan-za-otroke-celje

rojstni-dnevi-za-otroke-celje

/maskota

Dobra maskota bistveno pripomore k prepoznavnosti podjetja ali blagovne znamke. Marketinške akcije pa so posledično bolj profesionalne, lažje, zabavnejše, prepoznavnejše in uspešnejše!

Izdelava in prodaja maskot za marketing akcije, za klube, šole, maskote za animacijo in prireditve doma in v tujini!

maskot

maskota-lolipop-maskottchen

maskota-muca

maskota-neuroth-mascot

maskota-krava

maskota-mali-junak

bik

1-na-dan

aktualko

veselko

tus

zajec

aquafresh

To Top