Maskota Flori

Maskota Flori

 

Dobro izdelana maskota bistveno pripomore k prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke.

Maskote so izdelane iz vrhunskih materialov.  So tehnično in umetniško dovršene. Izdelamo jih po vaši predlogi ali jih skupaj razvijemo do končnega izgleda. Marketinške akcije so mnogo lažje. Interakcija je zabavnejša, podjetje je bolj prepoznavno ter uspešno.

Maskota Flori. Gasilska Olimpijada, Celje 2022

Maskota Flori. Gasilska Olimpijada, Celje 2022

 

www.maskote.si   www.mascots.si   www.maskottchen.si  

 

Glavni namen maskote je oblikovanje in krepitev blagovne znamke. Maskote povežejo ciljno skupino kupcev z vašim podjetjem. Z izdelavo  po naročilu dobite čudovito marketinško orodje, ampak le, če je zasnovana in izdelana pravilno. Na tej strani vam bomo svetovali kako maskoto zasnovati in kako jo uporabljati. Profesionalna izdelava maskote pa bo naša skrb.

 

Dobro izdelana maskota bistveno pripomore k prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke. Maskota Flori

   Maskote so izdelane iz vrhunskih materialov.  So tehnično in umetniško dovršene. Izdelamo jih po vaši predlogi ali jih skupaj razvijemo do končnega izgleda. Marketinške akcije so mnogo lažje. Interakcija je zabavnejša, podjetje je bolj prepoznavno ter uspešno.  Maskota Flori

Vrhunski materiali, brezhibna izdelava in odličen vizualni efekt. Poleg tega mora maskota imeti dober “faktor za objemanje” . Večji kot je, bolj si ljudje želijo objemanja z njo. Bolj si jo zapomnijo in radi se z njo slikajo.

 

 

KONTAKT

 

T: +386 (0) 31 471 989
E: tomi@maskote.si

 

Kaj pravzaprav je maskota in zakaj jo je vredno imeti?

V osnovnem smislu je pri oblikovanju in trženju maskota lik, poosebljena podoba, ki postane simbolična predstavitev blagovne znamke, podjetja ali celo javne osebnosti. Izraz izvira iz francoske besede “maskota”, ki pomeni srečni čar.

Postopek ustvarjanja maskote gre skozi tri faze; ideja, oblikovanje in izdelava.

V maskote se zaljubite in nikoli vas ne bodo razočarale!

Maskote, imenovane tudi znaki blagovne znamke, služijo kot ambasadorji podjetja ali izdelka. Lahko so ljudje, živali ali predmeti. Maskote se uporabljajo že dolgo, ampak internetni svet in družbeni mediji so jim dali novo življenje. Zato so Zdaj so znaki blagovne znamke bolj priljubljeni , kot kdaj koli prej.

To je še posebej pomembno v današnjem konkurenčnem poslovnem svetu, v katerem organizacije nenehno iščejo nove načine za povezovanje s svojim občinstvom in ustvarjanje korporativne zgodbe, ki so jo stranke pripravljene kupiti.

 

Maskota Lolipop maskottchenMucaŽabaKravaNeurothMali junakBik1 na danAktualkoTUŠVeselkoZajecAquafreshribica ZdravkoMedoLevZlata lisicaHelios SunsKozjansko jabolkoBelinkaBoškarin ŽveltoBojankrtek OliHappyMamutKuponkoKrančekMaskottchen, Mascots

https://maskote.si/blog-post/maskota-turisticna-agencija-palma/

https://maskote.si/blog-post/maskota-happy/

 

https://maskote.si/blog-post/maskota-krancek/

https://maskote.si/blog-post/maskota-krancica/

To Top